MY PRECIOUS FRIENDS

Wednesday, July 29, 2009

besday Betty my sis in law

27 July ari tu aku gi umah mentua, sebab nak sambut besday batrisya aka betty, adik iparku yang comel... Aku pun mula mula ingat nak datang sana wat surprise, sekali mak mentua dah message cakap besday betty dan suruh datang makan sama... ok roger... mak mentua ku memang pandai masak... rindu nak makan masakan mak mentua... yummi...

Ok la aku tak tau nak belikan ape hadiah untuk betty ni... lastly aku belikan dia baju gaun "Watch Out Girl!!"... balik umah dalam kul 11 malam... huah... dah ngantuk... sok kerja...sila layan gambar ek...
Hepi besday to betty yang ke 7 tahun

ni la gaun yang aku hadiahkan... cute betul dia posing..

si hamzah tak nak bergambar... huhu..

atuk nak cium sikit... meronta ronta si hamzah... hish hish..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...