MY PRECIOUS FRIENDS

Saturday, July 25, 2009

baby baru 22 Julai 2009

Em... bukan aku ek yang dapat baby... sajer je wat suspen... hihihi.. aku gi spital sultanah fatimah muar... lawat member seofis 22 Julai ari tu... tahniah atas kelahiran putera ke2nya... nama baby tu Adif... kawan aku ni namanya hazila... ada sesapa kenal... manala tau kot kot member korang jugak.. k la sila layan gambar di bawah:

dia suruh aku menjangkit dapat baby ke 2... hihihi..

antara kawan kawan ku yang suka berposing walaupun kat wad...

Kat sini aku nak ucapkan tahniah la kepada sesapa yang baru dapat baby... selamat datang kedunia ibu ibu bagi yang baru dapat anak sulung... dan bagi yang dapat second, third, or fourth... teruskan perjuangan jadik ibu hebat...

1 comment:

MAMADANISH78 said...

tahniah la pada kwn tu ye...
bestnya dpt ahli baru dlm keluarga...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...