MY PRECIOUS FRIENDS

Friday, June 26, 2009

server down down down.... story about me

Salam sejahtera... dah 3 hari internet kat opis aku sindrom 'DOWN'.... perg... tak boleh tahan boring tahap maksima aku dibuatnya... Tapi sikit lagi umah aku ada streamix... Maybe lagi seminggu dua...
Malam ni aku balik kampong... Felcra Bandar Baru Seberang Perak... ada sape2 dok sini... atau tau tempat ni... Asal aku orang Teluk Intan, darjah 3 mak dan ayah aku dapat tanah rancangan kat sana.... so pindah le... Masuk tahun 2009 ni dah 19 tahun la kitaorang dok sana...

Tapi aku dok sana dari darjah 3 ke 6 jer, tingkatan 1 aku gi sekolah asrama RK di Convent Teluk Intan... Then tingkatan 4 hingga 5 aku dok sekolah MRSM Balik Pulau, Pulau Pinang... Aku dapat masuk UTM Skudai amik Civil Engineering, then kena tendang (sape suruh belajar main2) then aku lepak kat Phucung keje Mc Donald IOI Mall kejap...

Tahun 2000 aku sambung belajar Diploma Kejuruteraan Elektrikal kat UiTM Shah Alam... Then sambung lak degree Environmental Technology kat situ gak.... Aku praktikal kat MBMB Melaka. Pas abis belajar, aku kawin dan dok Muar... hingga lah sekarang... dah dekat 2 tahun aku dok kat Muar ni... aku kawen 1 September 2007 (nikah 31 Ogos 2007). Dapat baby 14 Ogos 2008.
Ha... ini la sedikit sebanyak tentang aku... ada sapa2 yang macam kenal, pernah kenal aku.... sila la contact aku...

1 comment:

NanyFadhly said...

Su, rindu zmn sekolah kat COnvent. banyak kenangan manis and pahit kat sana. Ko penah keje kat IOI Mall Puchong ek?. Aku slalu jer gi situ. Dekat weh ngan umah. Bebila dtg Puchong meh la singgah. Pak wan pon dok Puchong gak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...