MY PRECIOUS FRIENDS

Wednesday, June 3, 2009

Mari join baby contest... hihk!hik!hik!

Salam sayang sume... sorry lama tak nulis kat blog ni... aku sibuk memanjang... busiest mummy in da world la kononnya... aku ni baru pindah umah... so mengemas itu ini... bla bla bla... hai hanya aku dan husband je tentera nak pindah ni... tambah satu lagi tentera kecik aku hamzah... hehheh... sabtu tadi aku dah pindah dari sungai mati ke sabak awor yang femes dengan ikan bakarnya tu... orang muar tau ler tempat ni...ni kat umah baru lum abis mengemas... sungguh fenat...
aku nak buat pengumuman... semangat ni... sikit lagi aku nak masukkan hamzah baby contest... sape sape yang minat boleh layari website kat bawah... ada la beberapa contest aku nak masuk...
cuba je, mana tau rezeki hamzah... plus isi masa...


My baby-AKALIL HAMZAH-MAHKOTA KEBIJAKSANAAN


suka baca book

antara yang aku minat nak masuk ialah:
1)momBloggersplanet cutest baby in red contest
2)daddy dearest contest-thesnowybear.blogspot.com
3)zara shoppe father day contest

contest lain aku dah miss la... sebab busy sangat...
nantikan kemunculan entry tentang contest2 ni ek...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...