MY PRECIOUS FRIENDS

Saturday, June 13, 2009

Daddy's Dearest Contest

Mari mari kita masuk contest lagi... memang giat betul aku masuk contest untuk Hamzah ni... rasa fun dan seronot plak bila busy mendesign entry entry contest ni...
ha.. kat bawah ni adalah banner untuk contest yang mesti di paste kan kat entry...



Di sebabkan penganjur nakkan gambar baby dan papa dia yang unik... maka aku ada beberapa picture yang nak dishare... Manalah tau ada luck pada Hamzah... Tak pasal pasal boleh menang... hehehehe...Aku letak beberapa keping gambar untuk tatapan umum dan penilaian juri...


Papa dukung baby


Papa jaga baby


Papa bacakan baby Al Quran masa dalam hari


Baby tertidur dalam dakapan papa


papa layan kerenah baby masa kat food court Tesco Melaka


Papa selalu teman baby main kat taman permainan


Baby hamzah sungguh seronok main air ngan papanya


papa dan baby memang kamceng ( ni masa gi piknik kat air panas gunung ledang)


Papa sanggup buat apa saja untuk gembirakan dan layan kehendak baby walaupun papa penat

Dalam 9 gambar yang aku paparkan tu semuanya aku rasa ianya unik, gambar pertama hingga ke 4 ialah saat di mana aku amat perlukan seseorang untuk bantu aku tidurkan Hamzah, jaga dia dan hiburkan baby aku... Masa tu aku dalam pantang, hanya my husband la orang yang paling selalu angkat Hamzah bila dia nangis dan jaga dia. Aku ceaser so tak berapa nak larat time tu... my husband is so caring and loving dad.. he is also very good husband to me.
gambar ke 5 hingga ke 9 adalah saat dimana Hamzah sudah jdi big boy la... Hamzah sungguh lasak, papa la orang yang selalu kena dukung dan layan hamzah bila nak main... Mama kalo nak dukung kejap-kejap jer boleh, tangan lenguh sebab baby dah berat sikit... huhuhuhu... Hamzah ngan papa memang kamceng, papa suka layan kerenah baby, baby lak memang manja dengan papanya.... Anak ayah la katakan...

Kepada rakan yang berminat untuk sertai contest ni sila Klik entry di bawah:
blog penganjur - http://thesnowwybear.blogspot.com/
The contest - http://thesnowwybear.blogspot.com/2009/06/daddys-dearest-contest.html

Jangan lupa tinggalkan comment kat blog isabelle tu dan jadik pengikutnya...
Good luck and have a nice day...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...