MY PRECIOUS FRIENDS

Saturday, April 10, 2010

Baby with bear / ball giveaway


Tengok jer tittle entry kat atas tue, mesti korang dah tau kan... aku nak masukkan Hamzah dalam contest ni.... manalah tau kot kot rezeki kitaorang boleh menang... Hamzah memang ada bergambar ngan teddy bear.... sila lihat gambar kat bawah tue..

Nama: Akalil Hamzah bin Amiruddin
Umur: 1 tahun 8 bulan
DOB: 14 Ogos 2008


Gambar pertama dan kedua ni, dua dua gambar Hamzah... dia kalo nak tido mesti kena ada teddy bear... tak kira la teddy bear apa... janji ada... baru senang nak lena...


Teddy bear ni bukan dibeli, malahan kepunyaan mama dia... waktu muda2 dulu aku suka simpan teddy bear... bila dah ada anak... aku kasi la semuanya kat Hamzah.. tulah pasal Hamzah ada banyak teddy bear... Ada orang kata anak lelaki jangan diberi teddy bear, takut nanti jadik cam pompuan... sume tue tak benar... Yang penting cara asuhan kita... walaupun Hamzah suka teddy bear... dia bukan suka main teddy bear dia macam budak pompuan... cuma waktu nak tido aje dia baru carik teddy bear... ala ala bantal busuk gitu jer function teddy bear tu... kalo korang nak tau... bagi teddy bear boleh buat anak kita jadik penyayang dan tak le ganas...

Walaupun hamzah tak ada adik lagi, dia cukup penyayang... buktinya dia suka benda benda yang comel.. kalo nampak kucing, dia akan buat bunyi kucing dan cuba nak pegang kucing tu... malahan kalo nampak gambar atau muka baby dia nak cium baby tu walaupun kadang2 dalam tv atau majalah jer.. sume sume ni di buat atas naluri penyayangnyer... aku tak ajar pun... hehehe...

Ok la tu ajer untuk kali ni...

Emm pada yang berminat nak join, sila KLIK sini untuk maklumat lanjut... dan tak dilupakan terima kasih la banyak banyak kat penganjur contest ni Mummy Ayu yang sempoi...

p/s kepada mummy ayu: Sorry saya dah terbuat entry 2 keping gambar... mummy ayu pilih je la mana2 yang mummy ayu nak nilai ok... saya saja nak share lagi satu pic tu pada rakan2 blogger... harap mummy ayu tak disqualifiedkan penyertaan saya ni... tq!

Okes all da best...

1 comment:

mummy_ayu said...

ha..2 kpg gambar...its ok.ayu pilih pic 2nd tu..sweet jer tido ngan bears...semua ok..tq coz join & good luck!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...