MY PRECIOUS FRIENDS

Sunday, April 18, 2010

1st giveaway fom m.e

Aloha... salam sejahtera semua... macam biasalah... aku akan buat entry untuk contest lagi... hahahah entah bila aku akan menulis cerita ceriti tentang aku dan hamzah lagi... emmm maybe bila sume contest dah aku masuk kot...

Contest kali ni amatlah mudah... just buat entry pasal contest... tak payah fikir nak upload gambar apa utk menang... pemenang di pilih oleh mr random... kalo ada rezeki comfirm leh menang...

Tajuk kat entry ni macam lah aku lak yang buat contest ni... ekceli 'm.e' ialah penganjur contest iaitu Cik Izzlin... kalo korang nak tau maklumat yang lebih lanjut silalah klik sini.

Tarikh tutup penyertaan ialah 23 hb April ni... so apa tunggu lagi... cepat cepat masuk this contest ok... apa pun all the best to all of u.. c ya!!

1 comment:

DJF CloSet said...

thx ffor joining...
good luck

-izzlin-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...