MY PRECIOUS FRIENDS

Friday, May 22, 2009

Gossip pasal Paris Hilton

Aku ni bukan peminat Paris Hilton tapi juga bukan pembencinya.... Cuma kadang-kadang aku banyak terbaca cerita mengenai dia... well kat bawah ni ada sedikit info pasal paris Hilton...saja-saja bergossip pagi-pagi ni... huhuhu.. Cerita dia kadang-kadang pelik tapi unik ... agaknya la.. hahaha..

Walaupun dirinya dilahirkan dalam suasana keluarga yang berada, Paris sendiri menyatakan bahawa dirinya tidak betah duduk diam di rumah tanpa membuat apa-apa pekerjaan. Sekurang-kurangnya duit yang dia perolehi itu boleh menampung hobinya yang suka berbelanja. Pada tahun 2003-2004 dia memperolehi pendapatan sebanyak USD$2 juta, USD$6.5 juta pada tahun 2004 dan USD$7 juta pada tahun berikutnya atas usahanya dalam bidang peragaan, berlakon filem, menyanyi dan bermacam-macam lagi. 

Walaupun Paris terkenal dengan sikap ‘playgirl’, boros, mengada, gedik dan bermacam-macam perangai yang menyusahkan, kebanyakan lelaki jika ditanya amat mendambakan teman wanita seperti Paris Hilton. Tak percaya? Satu kajian telah dijalankan oleh sebuah laman web dan 60 peratus pengunjung lelaki yang melawati laman web itu memasukkan nama Paris Hilton sebagai ‘future girlfriend’ mereka. Emm...menakjubkan dan rata-ratanya berkata walaupun Parisberperangai begitu tetapi wajah manisnya boleh membuatkan mereka tidak dapat tidur malam!

Dipetik dari Media Hiburan

 Untuk makluman lebih lanjut cerita latar belakang paris hilton bolehlah "KLIK DI SINI"

 Lagi cerita pasal paris Hilton boleh dibaca "DI SINI"

Jom layan gambar Paris Hilton.... comey gak muke dia ek…












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...