MY PRECIOUS FRIENDS

Tuesday, August 18, 2009

Hamzah genap setahun *14 ogos 2009*

MMMM... lama sungguh aku tak update blog nih... kat opis banyak keja....
kat umah pun banyak keja... ish ish ish...
untuk pengetahuan sume... 14 hb ogos ari tu besday hamzah yang pertama...
aku ada buat besday party kecil kecilan plus doa selamat masuk umah baru... emmm ramai gak yang datang lebih dari 50 orang aku rasa... nasib baik aku budget makanan lebih... ni adalah majlis pertama yang aku dan husband pernah buat...
Aku masak mee goreng ayam dan soto nasik (tempah kat penjaga hamzah).
Al-maklum la aku sorang jer askarnye... mmm nanti layan gambar je kat bawah tu ekk...
wish dari mama untuk hamzah..."muah, hepi besday to u my little darling... moga hamzah murah rezeki, panjang umur, serta jadik anak yang soleh.... muah sayang anak mama nih"
okes... layan gambar je la... tulis bebanyak pun sama jer... hihihihi...

ini buah tangan untuk para tetamu

Yummy Secret recipe cake~chocolate indulgence

mmm soto yang sodap...

mee goreng ayam ~ delicious!

hamzah dah tak sabar nak rasa kek ni la mama!

mama and besday boy

antara kawan kawan yang hadir...

mmm macam open house raya lak....

semua dapat rasa cake ni... berbaloi beli..

tengok si hamzah... dia nak potong gak kek tu...

bergambar bersama (ibu dan anak)

akalil hamzah, mohd wan amir muhaimin, dan mohd merah adif

happy family ever after

hadiah untuk hamzah

dapat baju, toys dll

Last but not least, thank you kepada kawan kawan yang sudi hadir....
nanti raya kita wat umah terbuka lak ek... insyaallah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...