MY PRECIOUS FRIENDS

Sunday, June 29, 2014

Alhamdulillah... Syoknya Ramadhan datang lagi...

Assalamualaikum...

Tak kira la sama ada orang baca atau tak blog aku ni... sebabnya dah macam tak wujud je blog ni... lama bebeno aku tak update... Hish rasa macam malas giler nak mengupdate blog ni... bukan ape... kekadang busy, kekadang tak de idea, kekadang takde mood... hehehehe bagi alasan baik punya... hihihi...

Anyway aku nak menulis sebagai catatan aku sendiri... tak kisah la lama ke atau hari2 ke aku update... Tahun 2014 ni biar lah aku cerita sikit pasal aku... Anak sulung aku dah 5 tahun 10 bulan... kira lagi 2 bulan 6 tahun la... sekarang tgh pra sekolah... Dan yang terbaru tentang aku ialah... Jene jeng jeng... Aku tgh pregnant 7 bulan plus plus... hihihi... surprise tak...?

Ari ni takde la nak citer pasal aku punye pregnant tu... aku cite lain kali je lah... Di bulan Ramadhan yang mulia ini aku nak ucapkan selamat beribadah semua... carilah pahala sebanyak mungkin... jangan lepaskan peluang buat lebih amal ibadat... semoga kita mendapat limpah dan rahmatNya..

Last but not least, mohon ampun dan maaf jika aku ada terkasar bahasa atau tersilap kata... yang baik itu dari Allah dan of course yang buruk itu dari aku...

Salam Ramadhan Al Mubarak...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...