MY PRECIOUS FRIENDS

Wednesday, September 23, 2009

yey hari ni aku balik kampung...

gambar ini aku amik kat google...
tapi serius, ni la gambar on da way ke kampung aku...
hahah dunia ni kecik jer...


wah entrynya saja dah menggambarkan kemeriahan aku... ye la dah masuk raya ke 4 baru aku dapatr balik kampung... aku bekerja gak hari ni... lepas balik kerja aku kan pulang ke kampung halaman yang dirindui bersama sama suami dan anak tercinta...

o o o balik kampung... o o o balik kampung... o o o... balok kampung... hati girang....
ceh ceh ceh... nyanyi lagu allahyarham sudirman gitu...

nak taruh gambar di setiap entry tapi... aku malas nak upload... nanti la...
tadi masa lunch member satu opis datang beraya ke rumah... aku balik sat ke umah buat sikit persiapan... masak bihun tomyam jer... emmm meriah gak... k la nanti if aku rajin... aku uopload gambar buat tatapan sume...

k la aku dapat balik awal hari ni... nak ngemas baju nak balik kampung...
muah love u all...
doakan perjalanan aku pergi dan balik selamat sejahtera...
c ya!!!

1 comment:

Asmaul Juakhir said...

amboi kak oya..
hehehe..
selamat hari raya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...