MY PRECIOUS FRIENDS

Wednesday, December 1, 2010

ucapan selamat kembali kepada aku...


Assalamualaikum...setelah lamanya aku membisukan diri, kini aku kembali ke arena penulisan... memang aku sibuk macam korang gak... tapi aku terlebih malas... tu la pasal blog aku berhabuk... hehehe... sebelum melangkah tahun 2011... aku nak try buat entry terbaek... tu aje untuk kali ni... miss my blog... hikhikhik..

perkembangan terbaru aku:
berat dah kurang... makin slim... kembali beraerobik...
hamzah dah jadik big boy... very notty boy ~2 tahun 4 bulan
papa aka mr amir... very very busy lately... ada projek besaq la tue...
psst... nanti ada banyak nak story morry.. tapi kenalah kat entry lain...
dan aku dah tukar tema blog ni... it's not more about me n baby only... it's about something n everything in my life... barulah thrill...

kepada kawan2 tak tak jemu2 jenguk blog aku ni yang tak seberapa ni... TRIMAS aku ucapkan... Happy blogging...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...