MY PRECIOUS FRIENDS

Friday, January 8, 2010

bercuti ke pulau pangkor...

salam sume...

ni aku tengah sibuk ngemas barang... malam ni pas hubby aku balik kerja, kitaorang terus bertolak ke pangkor.... maybe check in kul 2 kot...

aku booking chalet budget jer... ombak inn resort... emm tengok dalam internet ok gak... macam best.. yang lelain tuh susah sgt nak contact... pastu nak kena bayar plak deposit dulu... aku tak suka la kalo atas agen nih... tak berapa nak percaya... hihihi...

emm gi sana 4 ari jer.. pastu aku balik kg la kat changkat lada perak.... dah 3 bulan aku tak balik tau... rindu pada kampung halaman....

emmm sebenarnya aku dah 2 ari MC... main futsal kakiku terseliuh... bengkak besar kat buku lali... ari pertama nak jalan punyalah susah... dah la tukang urut takder... balik kg katanya...

nasib baik ada hubbyku yang terror mengurut... ilang sikit bengkaknya... gi klinik amik mc dan ubat... pakai bandage dan tido... hampir hampir demam aku di buatnya... itulah kalo dah lama tak bersukan urat2 sume dah keras dik oi...

k la apapun... alhamdulillah kakiku semakin beransur pulih... dapat la aku bercuti sakan... ewah!!!

jupa lagi!... see u soon... muah!

2 comments:

Anonymous said...

pandai ke mama oya main futsal??? :-)

firhani said...

salam perkenalan..bleh nk tny skit ke..ok tak ombak inn chalet tu..plan nk ke sn gak..tgk dr web ok je,,..bleh reply kta email@ym -honieyz8171@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...