MY PRECIOUS FRIENDS

Thursday, December 31, 2009

Horray!!! Selamat tahun Baru...




1 januari 2010... emm aku pasti ramai yang gembira untuk menyambut tahun baru... semangat berkobar kobar nak sambut new year...

"Selamat Tahun baru semua..."

tapi ingat ingat ek jangan la ghairah sangat sampai berpesta sampai pagi buta... kepada anak anak muda terutama gadis remaja, jangan la jadikan tahun baru ni sebagai tahun yang merosakkan diri sendiri... ye lah macam tahun tahun lepas, banyak berita berita sedih kat tv dan akhbar akhbar... gadis gadis ilang dara la... dll....

hahaha... bersyarah cam ustazah lak aku nih... ala mengingatkan apa salahnya kan... dapat pahala gak, amal makruf dan nahi munkar...

k la tahun 2010 ni aku nak update blog aku hari hari... insyaallah... jangan la ku bosan sendiri nanti... sebabnya aku ni memang cepat bosan sikit... hehehehe... dah memang perangai aku camtu kot....

k la kawan kawan... aku dah lama tak update pasal my family or hamzah... sekarang hamzah 1 tahun 4 bulan... dah lasak no... dia berlari dan melompat dah dah... cuma cakap lum lancar lagi... dia leh cakap, mak, mama, papa, nak, geleng kepala(tak nak), tu (itu), eh(apa tu), nenen (susu)dan mamam (makan). tapi dia dah faham apa kita cakap dan boleh ikut perkara yang mudah mudah...

k nanti aku upload gambar hamzah...

c ya..

2 comments:

Farah said...

happy new year oya!

CuTeMiUt78 said...

eemmm betul..betul.. harap thn baru ni akan merubah segala apa yg berlaku dulu..
selamat thn baru

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...